Image12

Digital markedsføring for Bornholms Højskole

1300x850_screen_digitalt-marketing
Google_dk_bannerannoncering_screen
Facebook_opslag_screen
Google_ads_annoncer_screen
nyhedsbrev_mailchimp

DIGITAL MARKEDSFØRING FOR BORNHOLMS HØJSKOLE

Pling Digital har udformet og eksekveret en digital strategi for at tiltrække flere elever og kursister for både de lange ophold og korte sommerkurser for Bornholms Højskole.

Opsætning af effektive søgeordskampagner i Google Ads samt bannerannoncering knyttet til søgeord og brugeroplysninger.

Opslag og begivenheder på højskolens Facebook-side samt målrettede Facebook- og Instagram-kampagner med billedkarusseller, videoklip og billedannoncer til specifikke målgrupper.

SEO OnSite-optimering vha. optimerede tekster og billeder, hastighedsoptimering af hjemmesiden, færre fejlsider og nye brugervenlige funktioner.

Udsendelse af nyhedsbrev via Mailchimp bl.a. til fastholdelse af elever og kursister.

KUNDE:

Bornholms Højskole

KATEGORI:

digitalt marketing