Cases

Hvad har Pling Digital lavet?

Cases » 

Markedsføring af dansk hotelkæde

markedsføring af dansk hotelkæde

  • Online marketing for hotel
  • Social media marketing for hotel
  • Nyhedsbreve for hotelkæde
  • Digital markedsføring for hotel

markedsføring af BB‑Hotels

Pling Digital står får BB-Hotels marketingstrategi, som skal til­trække flere potentielle hotelgæster samt fastholde kunderne.

Fokus på effektiv annoncering på Google Ads, især søge­ords­kampagner, samt annon­cering på Google Hotel Ads knyttet til lokationer.

Social media strategi for både organiske opslag og annoncering på Facebook og Instagram. Målrettede kampagner til generering af bookings og branding. 

Hjemmesideoptimering vha. redesign og OnSite SEO vha. tekst­optimering, billed­kompression, hastigheds­optimering af hjemme­siden samt nye bruger­venlige funktioner.

Udsendelse af nyheds­breve via Mail­chimp især til kundefast­holdelse fx med anbefalinger til ferie og weekendophold, promovering af særtilbud samt konkurrencer.
KUNDE:

BB-Hotels, dansk hotelkæde med 5 hoteller i Aarhus, Frederikshavn, Herning, Vejle og i Rønne på Bornholm.
Opgave:

  • Udarbejdelse og eksekvering af marketingstrategi.
  • Opsætning og løbende optimering af søgemaskine-annoncering, social media management og annoncering på de sociale medier.
  • Redesign, optimering og vedligeholdelse af hjemmesiden bbhotels.dk.
Se hjemmeside »
Tilbage til alle cases »
© Pling Digital 2020
envelopephone-handsetmagnifiercrossmenu